Bloggpaus

Inspiration har saknats sedan hemkomsten från Thailand, och jag har haft annat att pyssla med de senaste veckorna, att jobba bl.a.....

Visst finns det ämnen att skriva om, som SJ:s icke existerande kundvård: Jag är berättigad till halv reseersättning. Otroligt nog måste detta mailas, andra företag ersätter direkt, pengarna i näven eller på konto.
Väntar fortfarande på svar efter snart tre veckor.....

Jag väntar på min nya bil, en helt fabriksny liten Toyota Aygo. Miljöbil och skattebefriad i fem år.

Och våren börjar äntligen komma, det där speciella skarpa solljuset som får en att uppskatta solglasögonen från Polaroid med reflekterande filter.

Det finns ämnen, men nu säger jag gonatt, ska upp klockan 4 imorgon bitti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0