Viktiga händelser i september

Det kan inte undgå någon att det är riksdagsval i september. En annan stor händelse är att jag fyller 50!

Själv vill jag dock tona ner betydelsen av den senare....

När jag fyllde 40 hade jag party, de var trevligt, men kommer troligen inte upprepas. Jag ser ingen större anledning att fira, att bli äldre är inget kul längre och jag kommer hellre lägga tid och pengar på att resa bort.
På min födelsedag kommer jag befinna mig i på franska rivieran, ej helt klart var. Vi bilar ner och blir borta 10 dagar.
Det är fritt att hänga på om någon önskar detta.

Jag har även 6 veckors semester som ska tas ut i vinter, och det bär av mot varmare breddgrader i Asien. Mer om detta senare, om någon känner för att hänga på, kortare eller längre tid, så är ni välkommna!

Present behöver ni inte tänka på, jag behöver inte mer prylar. Vill någon ge, eller gå ihop några till en flaska maltwhisky, så kommer det tacksamt mottagas.
Men det bör vara en malt från ön Islay eller kanske någon fin japansk....

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Din 40-årsfest var så minnesvärd så du behöver inte hålla någon ny fest förrän du fyller 60.



Tommy

2010-06-21 @ 11:48:27
Postat av: Joakim

Du skriver ju i rubriken att din födelsedag är en viktig händelse då måste det ju finnas anledning till att fira tycker jag?



Kram



2010-06-21 @ 21:07:55
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0