Hemkommen från Thailand

Idag är vardagen tillbaka, jag har hunnit med att mjukstarta på jobbet, faktiskt redan igår, då jag åkte till Göteborg och hämtade varor till affären.

Tidsskillnaden och en lätt förkylning ger en känsla av matthet. Jag är ofta tröttare efter en semester än före. Fast det är det värt, nya intryck och perspektiv ger livet mening, samtidigt som det är skönt att vara tillbaka i vardagslunket,

Jag hade tänkt att lägga in några tjusiga bilder från Koh Chang, dessvärre har min kamera fått en rejäl snyting.
Vi besökte ett vattenfall, jag blev lite övermodig och klättrade på ett par hala klippor och halkade, själv klarade jag mig med ett skrapat knä och ett blodigt finger, men tappade kameran, som uppenbarligen inte mådde bra av dessa brutala händelser.

De fina bilderna finns kvar på minneskortet, så de kommer förhoppningsvis presenteras senare

Kommentarer
Postat av: Spanarn

Om kungen deras är så stor och har den makten – vilket i och för sig är sjukt men skit samma – är det enligt min mening skandal att han inte går ut och fördömer dessa terrorister. För terrorister kallar väll man de som ägnar sig åt samhällsomstörtande verksamhet.





Genom sin tystnad ger han dessa terrorister sitt samtycke och blir på detta vis en terroristledare. Detta kommer naturligtvis undergräva monarkins ställning vilket på lång sikt kan leda till kungens fall.

2008-11-28 @ 09:32:55
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com/
Postat av: Spanarn

Nu vet ju jag att du inte gillar Alex Schulman men detta måste du läsa då han skriver om KLM. Dom som ju du gilar så mycket...



http://www.1000apor.se/blog/lite-om-hotellet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0