Stockholmsresa

Imorgon kör jag en bussresa till den kungliga huvudstaden. Jag misstog mig när jag trodde att resan skulle gå i slapphetens tecken, programmet är tämligen fullspäckat.

Vi bor på Zinkensdamms vandrarhem som snarare är ett hotell, som av hemsidan att döma verkar helmysigt, beläget på söder, Stockholms trevligaste stadsdel.

Vi ska besöka Fryshuset, sedan Riksdagen där en centerpartistisk riksdagsledamot ska visa oss runt, och Naturhistoriska muséet, samt Kriminellas revansch i samhället, till sist avsluta kvällen på Gröna Lund.

Innan hemfärd i övermorgon blir det shopping och besök av DN innan hemfärd mot Skövde.

Nu är det hög tid att inta sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0