Fullt upp

Nu laddar vi, på fredag slår vi upp portarna till affären. Det blir spännande.

Läget är toppen, det springer mycket folk i Kvantumhuset, många nyfikna har redan tittat in de senaste dagarna när vi lastat varor, och ställt frågor.

Det har varit hektiskt senaste tiden, jag kan visserligen inte likt Maud Olofsson skryta med att jag har tre jobb, (då skulle inte dygnet räcka till, därför avfärdar jag hennes svar som tom politikerretorik som svar på att många anser att hon är överbetald.)

Dock har jag jobbat mer än heltid, men lite vila och rekreation hinns med.

På lördag blir det säsongens första gocartfight. Nya, snabbare cartar är utlovade. Det blir kul.

Den 13 maj drar vi till polska bärnstenskusten. Cykling, standpromenader, vila, kontemplation och umgänge med goda vänner väntar. Vackert väder är beställt.

Miatan har jag inte hunnit ställa på efter vinterdvalan, troligen blir det i maj efter polenresan.

Nu hinner jag inte skriva mer, bussen väntar, turen går till Trollhättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0