Cykelpunkten

Nu har gjort slag i saken, införskaffat en Specialized Sirrus från Cykelpunkten i Skövde, en firma jag kan rekommendera.

De är troligen billigast på Sirrus i Sverige och tre års fri service ingår i priset.

Jag kompletterar med barends, lätta skärmar och pakethållare i aluminium, lätt belysning fram och bak, samt färddator.

Då har jag en snabb, lättrampad långfärdscykel.

Min drygt tre år gamla Crescent som snart rullat 1.200 mil får fungera som brukscykel i ur och skur.

Den har funkat bra, bortsett från tvivelaktig kvalitet på vissa komponenter, men den är uppgraderad, så den går nog flera år till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Då ser jag fram emot att du tar och trampar till Götet var och varannan helg

Glöm nu inte att fixa hjälm kram J (blivit dumpad igen)

2007-10-19 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0