Lyle& Scott

Mode och kläder tillhör inte mitt främsta intresse. Dock har jag bestämda åsikter de få gånger jag inhandlar kläder.
Jag gillar Lyle& Scott. Inte lågpris, men superb kvalitet och tidlöst snyggt.

Jag älskar pikétröjor och har hur många som helst. Några inhandlade i Polen, därav några falska med krokodilen med förvånansvärd bra bra kvalitet.
Några gratisreklampiké, favoriten är med TV4- tryck och reklam för Bingolotto. Enda gången jag spelat på Bingolotto var när jag körde en bussresa till studion i Gamlestaden i Göteborg.
Jag vann förstås varken en Volvo eller en resa till Spanien.

Min favoritpiké är en svart Lyle& Scott som jag haft i åtta år och kört i hur många tvättar som helst. Den håller både färg och passform.
Det är ekonomi, även om den kostar 600 kronor.

Min marinblå lamullströja har jag dock lyckats slita ut. Jag ska bege mig ut i mellandagsrean och leta efter en ersättare.
Normalt pris ligger runt tusenlappen. Allt därunder är ett fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0