Finnair

Finnair är ett bolag jag har goda erfarenheter av. Jag har nu åkt några gånger till Thailand, priset avgör vilket bolag jag väljer.

Fast jag har också goda erfarenheter med SAS, BA och framförallt Thai Arways.

Finnair firar nu 70- årsjubileum, eller nåt sånt. Instället för att blicka bakåt nostalgiskt, presenterade bolaget en vision av hur flyget ser om 70 år.

Då kommer planen vara enorma och mer påminna om en bekväm finlandsbåt med alla tänkbara upplevelser ombord.
Plasten i inredningen kommer vara ersatt av naturliga, organiska material.

Flygplanen kommer förstås drivas av vätgas som endast avger vattenånga.

Min far brukar säga att det är kul så länge man hänger med och får följa utvecklingen.

Sorgligt nog kommer jag om 70 år sedan länge vara kremerad och återgått till det naturliga kretsloppet. Jag vill gärna leva länge och följa den spännande framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0